Natječaji za zapošljavanje!

Natječaj za voditelja / voditeljicu poslovanja i voditelja / voditeljicu prodaje i marketinga

Hrvatski glazbeni zavod traži iznimne talente za ključne izvršne pozicije – voditelj poslovanja, voditelj prodaje i marketinga – koji će biti odgovorni za uspješnu operativnu provedbu HGZ-ove poslovne strategije, uspješno funkcioniranje institucije nakon završetka cjelovite obnove zgrade u Gundulićevoj ulici, suradnju s relevantnim dionicima i partnerima, te rukovoditi operativnim timovima. Uskoro objavljujemo i druge natječaje, primjerice za izvršnog producenta/producenticu glazbenih programa. Pratite nas!

Pozivaju se zainteresirani kandidati da svoje prijave, uz detaljan životopis i kontakt, pošalju na email: hgz@hgz.hr do 16. travnja 2025. godine, prema kriterijima niže.

O Hrvatskom glazbenom zavodu

Hrvatski glazbeni zavod je društvo prijatelja glazbe i glazbenih amatera. Osnovan 1827. godine, Zagreb se tako pridružio drugim gradovima Habsburške Monarhije u kojima su se građani okupljali u glazbenim društvima (Ljubljana 1794., Beč 1812., Graz 1815., Rijeka i Varaždin 1827.). Od svih njih, HGZ je jedini koji je zadržao status građanske udruge od svog osnutka do danas.

Sa svojih gotovo 200 godina društvene i kulturne aktivnosti, HGZ je na mnogo načina preteča modernih hibridnih kulturnih centara. Zgrada HGZ-a izgrađena je 1876. godine kao prva koncertna dvorana u Zagrebu (1895. proširena susjednom zgradom s manjom dvoranom) i sve do potresa 2020. godine bila je stalno mjesto kulturnih i baštinskih aktivnosti, u prvome redu povezanih s glazbom. HGZ je najdugovječnije kulturno građansko društvo – to je mjesto koje generacije Zagrepčana smatraju svojim najdražim glazbenim domom.

Muzička akademija u Zagrebu ponikla je u HGZu, u kojem je osnovana i prva glazbena škola koja od 1829. godine do danas djeluje u kontinuitetu. Do preseljenja 2015. godine, Akademija je koristila prostorije zgrade Zavoda. Generacije profesionalnih glazbenika doživljavaju zgradu HGZ-a u Gundulićevoj ulici kao mjesto gdje su imali svoje prve značajne javne nastupe.Nakon potresa 2020. HGZ prolazi kroz svoju najveću fizičku i “nematerijalnu” transformaciju do sada. Funkcionalno jačanje prostora novom dvoranom, moderno opremanje, proširenje i jačanje umjetničkih programa i usluga, temelj su iz kojeg će HGZ crpiti snagu za izazove ubrzano mijenjajućeg svijeta, u kojem glazba i umjetnost trebaju imati ključnu ulogu u stvaranju svjetlije i smislenije budućnosti za sve. HGZ je posvećen čuvanju tradicije, uz njegovanje izvrsnosti, inovativnosti i ljubavi prema glazbi.

 

Voditelj / voditeljica poslovanja

Opis posla:

Tražimo iskusnog i organiziranog stručnjaka za poziciju voditelja poslovanja, koji će biti odgovoran za cjelokupno operativno i administrativno poslovanje institucije. Osoba na ovoj poziciji osigurat će učinkovito funkcioniranje svih poslovnih procesa HGZ-a, s posebnim naglaskom na financije, administraciju, ljudske resurse, pravne, komercijalne i tehničke  aspekte poslovanja. Poslovi voditelja poslovanja posebno uključuju koordinaciju, vođenje projekata, stvaranje prihoda i uspješno uspostavljanje poslovanja HGZ-a nakon obnove.

Odgovornosti:

1. Opće upravljanje: Provedba strategije i poslovnog plana, osiguravanje učinkovitog poslovanja HGZ-a, s naglaskom na komercijalne aktivnosti i brigu o učinkovitoj koordinaciji programskih aktivnosti i potrebama rezidencijalnih korisnika zgrade HGZ-a. Upravljanje i koordinacija svakodnevnog poslovanja HGZ-a. Vođenje kadrovskih procesa i administracije (ugovori, evidencija rada). Upravljanje nabavom, ugovorima i održavanjem prostora – nadgledanje tehničkog i sigurnosnog standarda objekta.

2. Financijsko upravljanje: Upravljanje financijama, budžetiranjem i kontrolom provedbe budžeta, planiranjem, prognoziranjem, financijskim izvještavanjem i kontrolom troškova. Briga o pravnim poslovima, ukupnoj poslovnoj administraciji. Suradnja s računovodstvom, pravnim savjetnicima i vanjskim partnerima.

3. Briga o članstvu, donatorima, sponzorima i partnerima: Upravljanje bazama, komunikacijom, operativnom provedbom redovnih aktivnosti usmjerenih prema ključnim dionicima, podrška stručnjacima koji su zaduženi za navedena područja.

4. Vođenje projekata: Samostalno vođenje projekata, implementacije poslovnih sustava i alata, selekcijskih postupaka i prikupljanja složenih ponuda

5. Upravljanje prihodima: Odgovornost za izradu i izvršenje prijava na javne natječaje Grada Zagreba i relevantnih institucija Republike Hrvatske, te programe fondova Europske unije.

Zahtjevi:

  • Najmanje 10 godina radnog iskustva i 5 godina iskustva u poslovnom upravljanju u većim komercijalnim sustavima. Poželjno iskustvo u kulturnim, nevladinim ili sličnim organizacijama.
  • Iskustvo u samostalnom vođenju kompleksnih projekata
  • Iskustvo organizacije priredaba i evenata.
  • Iskustvo u projektima EU fondova i financiranju projekata iz javnih natječaja.
  • Izvrsne organizacijske, komunikacijske i analitičke vještine.
  • Znanja iz područja financijskog, računovodstvenog i administrativnog poslovanja.
  • Prednost: iskustvo facility managementa i tehničkog održavanja.
  • Vještine korištenja relevantnih poslovnih alata i sustava.
  • Sposobnost vođenja timova i rada s više dionika.
  • Aktivno znanje hrvatskog i engleskog jezika (njemački je prednost).
  • VSS

 

Voditelj / voditeljica prodaje i marketinga

Opis posla:

Tražimo iskusnog, organiziranog i kreativnog stručnjaka za poziciju voditelja prodaje i marketinga, koji će biti odgovoran za izvršenje brand strategije, komunikacijske strategije te operativnu provedbu svih aktivnosti vezanih uz prodaju, marketing, odnose s javnošću, društvene mreže i organizaciju događanja, s ciljem jačanja vidljivosti i komercijalne održivosti HGZ-a. Poslovi voditelja prodaje i marketinga posebno uključuju prodaju komercijalnih usluga HGZ-a i komunikacijsku podršku ukupnom programu HGZ-a.

Odgovornosti:

1. Marketing i komunikacije: Upravljanje brendom HGZ-a i njegovo pozicioniranje u javnosti. Daljnji razvoj i provedba marketinške i komunikacijske strategije HGZ-a. Kreiranje i upravljanje sadržajem i oglašavanjem na digitalnim kanalima, uključujući društvene mreže, newslettere i web stranicu. Planiranje i provedba PR aktivnosti i odnosa s medijima. Organizacija i promocija događanja u suradnji s programskim i operativnim timom. Aktivna podrška svim fundraising aktivnostima.

2. Prodaja: Razvoj i provedba strategije prodaje usluga i najma prostora (koncertne dvorane, prostori HGZ-a, suvenirnica, posebni projekti za sponzore). Izrada cjenika, kataloga i ponuda svih usluga, izrada posebnih projektnih ponuda. Obrada tržišta i aktivna prodaja svih usluga ciljanim kupcima. Vodeća uloga u osiguravanju financiranja kroz poslovne donacije, sponzorstva i potpore. Bliska suradnja s programskim direktorom u usklađivanju komercijalnih i umjetničkih prioriteta. Maksimizacija i optimizacija prihoda u odnosu na upotrebu prostornih resursa.

3. Project & event management: Provedba nekomercijalnih i komercijalnih projekata i događanja. Organizacija programa za korporativne klijente i za građanstvo. Suradnja s partnerima, sponzorima i relevantnim dionicima iz kulturnog i komercijalnog sektora.

Zahtjevi:

  • Najmanje 10 godina radnog iskustva i 5 godina iskustva u marketingu, prodaji, project & event managementu i komunikacijama. Poželjno iskustvo u kulturnim, nevladinim ili sličnim organizacijama.
  • Odlično razumijevanje digitalnih alata i trendova u marketingu.
  • Dokazano iskustvo u stvaranju prihoda i učinkovitom B2C komuniciranju.
  • Iskustvo u samostalnom vođenju kompleksnih projekata
  • Iskustvo u organizaciji i promociji događanja.
  • Izvrsne komunikacijske, prezentacijske i prodajne vještine.
  • Vještine korištenja relevantnih poslovnih alata i sustava.
  • Sposobnost vođenja timova i rada s više dionika.
  • Aktivno znanje hrvatskog i engleskog jezika (njemački je prednost).
  • VSS